Followers


.::Memekak::.




Wednesday, March 11, 2009

Shaye jumpe die


Aduhh.... bosan gile ari nie. Kedai x bkk cuti. Bdak2 yg keje ramai nak balik kmpg. Result Spm nak kuar ari khamis nie kate nye.
"Kak Mie kiteorang nak pijam saga bole? NAk balik kmpg la."
Aduh.... da la cuti.... abes nnt aku nak bejalan camne. Hmmm tapi dek kesian kan adik2 sepupu yg xcited nak amek result aku bg je la. Tak pe la aku dok umah je. Tgh2 bosan nie... cheak la email, fs, ms then bkk2 ms de new fwen request. Hoh. Die sound aku skali,
"Cam kenal je kalo x silap 6 or 7 tahun lepas?"
"kerol??? khairul izham??"
tgk2 lorttt.... best fwen lame aku, aku start fwen ngn mamat nie since aku form 2 or 3 camtu ar. Kiteorang mmg rapat coz umah die selang bape umah je ngn aku. Balik scul tu same2...
hik hik hik...
Animated Pictures Myspace Comments
bkn sebab aku syok ngn die ar. coz aku nek bus same2 ngn die. Daddy jgn slh paham k tayang.
peghhh gile lame x dgr kabo die.... baru je sebut2 pasal die kat tag yg ku jawab lepas2. Tibe2 muncul plak... cam tao2 je ku pnggil. Nme mamat nie kerol. kerol izham. Ingat lagi dulu time scul slalu ejek name bapak. Hahaha... kenangan zaman scul x kn pnh ku lupekan...

Friends Myspace Comments


Pade ko kerol, if ko bace entry aku nie, thx ar sbb add aku kt ms. Kenal jgk ko kt muke aku yg tomey nie, hahaha.....

post signature

Related Posts with Thumbnails