Followers


.::Memekak::.




Thursday, March 12, 2009

Kursus n buffday


Fuhh pnat tol ari nie... satu ari suntuk duduk je dlm bilik air cond. Dari pagi dengar ceramah sampai la ke petang, mule2 pagi tu oke la.. da ptg2 tu ngntok siyot. Pulak tu penceramah ptg tu cam boring sket. LAgi la bertmbh2 ngntok aku nie.
Tapi nk x nak tahan je la, nk seribu daye x nak seribu dalih kan. HAcehhh cam berat bebenor ape yg aku tgh wat nie. Padahal duduk pasang tlinge je. Hahahahaha...
Ari nie aku kne g kursus. Kursus utk makanan n pelancongan. Hah ngn bissnes baru nie, aku kne de sijil dlm bab2 masakan n makanan nie. Ye la klo x de sijil nnt jabatan kesihatan n majlis perbandaran x lulus lesen perniagaan oooo.... tp besh jgk la kursus nie. Bkn wat pe pon
dok dengar, pasang tlinge, makan, dengar lagi, makan lagi.... hahah bahagie tol.
Last2 dapat la dua sijil. Pic sjil x upload coz x amek lagi. Sijil lam kete lupe nak kuar kan hahah..
G ngn eta n ajam, klo sorang2 lagi boring siyot.... uhuhuhu.... so sape2 yg berniat nak wat bissnes
dlm bidang makanan nie, kene n wajib pergi kursus ni. Di iktiraf jabatan kesihatan. And sijil ni di keluarkan dari Ukm.
** ni picta time melantak (makan pree)


**dlm kelas, majoriti orang2 tua. kite 3 org je yg pling muda
bak kate penceramah tu, usahawan muda. hik hik






Ari nie besday my best fwen. Ann... da 22 tahun da... weh aku blom lagi.....
hek hek hek
smoge panjang umo n murah rezeki. N aku doa kan ko berjaya dlm ape jua yg ko lakukan.


post signature

Related Posts with Thumbnails