Followers


.::Memekak::.




Wednesday, February 25, 2009

Hitam itu menawan




Aduhh... ingt nak tukar page je. Skali kne add blik blog2 list. Tp x pe, ari nie x de keje. Daddy keje mlm, so x yah nak sibuk masak. Malam ni ngadap lappy je. Edit itu ini pastu layan SpaQ yg da smakin aku x paham cite die.Page aku hitam je kan. Sbb hitam itu menawan. Sape yg setuju ngn aku, sile angkat tangan tinggi2. Aku da mls nak carik background so amek je la yg da sedia ade. Aku sndri leh wat ia cantik menarik tetarik kn kawan2. Huhuhu.... Bnyk da layout2 yg aku tgk n usha tp bile di download nuthing yg kuar. Iskk... bengang tol la. So yg ni je la akhirnye.

Ok la tu!






Komen anda amatlah dihargai. Terima kasih kerana sudi meluangkan masa singgah dan bace entry di blog Cek Mimi
.::Kotak Hati Shaye::.


Related Posts with Thumbnails