Followers


.::Memekak::.




Saturday, November 7, 2009

Phero-x and Pherolins


Minyak wangi baik punye! Cek mimi nak prmot jap minyak wangi nie. Sesuai untuk sesiapa sahaja, x kira yang muda mahupun yang tua. Untuk pertanyaan lanjut sila hubungi Encik Mohammad yakin @ Suami Cek mimi di talian 017-3794686.Sesiapa yang berminat untuk ketahui lebih lanjut sila layari http://qiemie.webs.com/pherox.htm

Phero-X - 4 Men

Gunakan pheromones, sejenis hormon lelaki, perangsang nafsu semulajadi yang berkuasa, anda boleh memikat, mempesona, menguja, dan menggoda mana-mana wanita. Pheromones akan meningkatkan daya keterampilan anda terhadap wanita secara mendadak. Di-jamin oleh saintis antarabangsa! Jadilah jaguh dalam arena memikat wanita!
Pheromones adalah bau semulajadi yang dikeluarkan oleh badan, untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling anda. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkahlaku ketika berkomunikasi, secara sedar atau tidak.
Ramai lelaki akui dan bersetuju, Phero-X adalah minyak wangi hormon yang berevolusi, diketahui oleh umum untuk memikat wanita dan dapat meningkatkan penampilan diri melalui aura.
Harga-RM50.00(5ml) termasuk kos POS


PheroLins - 4 Girl

Pherolins ialah wangian yang disebatikan bersama pheromone & copulin dengan tahap campuran yang paling sesuai untuk membantu anda memanupilasi pheromone & copulins di dalam Pherolins tersebut pada tahap optimum.
Pherolins mewarnakan kehidupan anda dengan menaikkan tahap keyakinan diri anda, menampilkan diri anda di tempat kerja atau untuk mendapatkan lebih perhatian tetapi yang lebih hebat lagi, ia membantu anda menarik perhatian lelaki. Lelaki akan lebih mudah mesra dan selesa bila bersama anda. Untuk pasangan suami-isteri, sudah tentu Pherolins akan membantu mengeratkan lagi perhubungan & keintiman anda berdua. Suasana akan lebih tenang & ceria apabila anda berada di dalam lingkungan aura wangian Pherolins.


Harga-RM60.00(10ml) termasuk kos POS


CARA MEMBUAT TEMPAHAN



Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank Atm Cash Deposit Sahaja.

1. Bankin RM**.00 ke Akaun :

Nama : mohammad yakin b. abdul wahid

Nama Bank : Maybank Berhad

Acc No : 162021424604

Email:qiemie@gmail.com
( Untuk Third Party Transfer)

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. SMS "Jenis<>Date & time bank in<>Jumlah RM<>nama anda<> alamat" hantar ke
017-3794686

Cth : PheroX 010609 12.01pm RM50 ABD ZAKI, NO 2, JLN P/9A, KAWASAN PERINDUSTRIAN,47100 PUCHONG, SELANGOR

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PERHATIAN : Kepada Anda Yang Membuat Pembelian Melalui Online sahaja.

Tempahan diterima 24 / 7 seminggu.

Tempahan yang diterima sebelum jam 3.30pm akan diposkan pada hari yang sama.
Tiada aktiviti pengeposan pada hari sabtu minggu pertama dan kedua.
Adalah dinasihatkan agar anda menghantar SMS "Pertanyaan Stok" produk yang anda mahu ke 017-3794686 sebelum membuat tempahan.

post signature

Related Posts with Thumbnails